Tuesday, August 6, 2019

The Market Is Not Done Going Down 美股还没跌完

The US stock market bounces today from yesterday's sharp drop but more downside is likely because:

1. US/China trade war intensified as Trump increased tariff of Chinese products and China retaliates by weakening RMB and not buying US agricultural products.

2. Yesterday's big drop in the market provided downside momentum, it can't just stop without good support. The nearest meaningful support are the 200 day moving averages of the major market indexes. They are so close and likely be tested. S&P 500's 200 DMA is 2790.

3. US major market indexes bounced up strongly early today but giving it up at one point and is now
only maintain small portions of this morning's gains.

4. European stock markets have closed nearly their lows.

5. VXX refuses to come down after early weakness.









美国股市今天从昨天的大幅下跌后反弹,但更多的下跌可能会随之而来因为:

1. 随着特朗普提高中国产品关税和中国通过削弱人民币并且不购买美国农产品进行报复,美中贸易战愈演愈烈。

2. 昨天市场的大幅下跌提供了下行动力,它不能在没有良好支撑的情况下停止。 最接近而有意义的支撑位是主要市场指数的200天移动平均线。 它们以及经非常接近,被测试的可能性大。 标准普尔500指数的200DMA室2790。

3. 美国主要市场指数在今天早些时候强劲反弹,但却一度放弃所有涨幅而现在只维持今天早上收益的一小部分。

4. 欧洲股市已接近低点收盘。

5. VXX经早上的疲软之后拒绝再跌。









3 comments:

  1. The pursuit of short-term profit by means of trading is a negative behavior to avoid.  
    https://sites.google.com/site/thefinancialspeculation

    ReplyDelete
  2. Different people, different temperament and goals, each should decide on his/her own in pursuit of goal.

    ReplyDelete
  3. 请仔细阅读,请仔细阅读
    大家好,我想在这个平台上分享我的经验。 我听说过Blank Atm已经有一段时间了,我通过几个人申请但是我被骗了,直到我发现乔治先生让我免于欺诈。 我在申请后的5天内拿到了空白的ATM卡并试了一下。 ATM机和pos现金店的加密卡,我最大的惊喜,我能够提取3000美元,这是我申请的每日费率。 说实话,没有风险,卡不可跟踪,并且有一个红外信号在你退出时阻止CCTV。 我刚刚支付了女儿的学费并清理了我的抵押贷款债务,我也更富有并开始了一项好生意。 乔治先生真的是一名救生员,他非常真诚。 您可以通过以下电子邮件地址与他联系:blankatm402@outlook.com
      最好的祝愿

    ReplyDelete